Zumdance.

Måste bara få skryta på mina fina underbara zumdanceare!<3
Dom är så jäkla grymma och gör mig så glad och varm i hjärtat varje gång jag är där!
Jag är så glad att jag har möjlighet att få leda en gruppträning, det är en av dom bästa saker jag vet! Jag ångrar inte en sekund att jag började med det!

Att sen få se hur folk utvecklas och hur glad alla är varje gång vi dansar gör mig så jäkla glad! Jag fick en hel drös med komplimanger efteråt idag och jag är så dålig på att ta emot komplimanger, men det känns så otroligt roligt att höra att man är uppskattad och att folk tycker det är kul att komma och träna! För det är ju så det ska vara! Kul!!

Nu tänker jag sätta mig i soffan och bara må bra efter 1 timmas gym idag med Monika efter jobbet och en timmas Zumdance nu ikväll!:)

Kram på er<3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0