Träskulpturer och loppisfynd!

Igår for jag, mamma, Jonas & Ronny till Tärnamarknaden en sväng!
Mest för att hämta min uggla som jag hade beställt sedan Storumandagarna av en
som gör träskulpturer med motorsåg! Hur duktig som helst är han! :)
Kika in på hjortronochtroll.se!
 
Ugglan ska få ta plats bredvid min fina fina gamla örn som jag har fått av min kära mormor,
efter att ha tittat på den ända sedan jag var liten hemma hos mormor och morfar och alltid önskat
att den ska ha blivit min någon gång, så är den äntligen det! Ska ta kort på den någon dag och lägga upp :)
 
Vi gick in på massa loppisar som vanligt också! ;)
Jag hittade en tröja 30:-, en klocka 50:- och en clutch 50:-! :)
 
 
 

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0