Tack!

Måste tacka för dom fina presenterna jag fick tidigare idag! ❤
 
Moa kom och hälsade på mig här hemma vid 3 för lite fika & te och hade med sig massa fina presenter från alla på jobbet!
Blev alldeles rörd!!
- Fick det efterlängtade bäddsetet från hotellet som jag tjatat om att jag velat ha så länge!!!
 
- En superfin tygpåse med ugglemotiv!😊
 
- Den perfekta lilla brickan med gulligaste motivet (ugglor såklart!!😊) som rymmer det nödvändigaste - tekoppen och mackan!!
 
Sist men inte minst..
- Hooty! Den sötaste värmekudden jag någonsin sett!!
Gulligaste kortet fick jag också! 😜
Men det absolut bästa var såklart den fluffiga supersöta lavendeldoftande ugglevärmekudden! Precis vad mina onda leder behöver! Det kunde nog inte bli bättre än så helt enkelt!
Älskar den!! ❤❤❤
Stort tack allihopa!!
Ni hittade verkligen dom rätta presenterna just för mig! ❤
Kram på er!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0