Vardagsmotion & Grönt kort

Igår fick jag "bra" nyheter, berättar mer om det imorgon! 😊
 
Just nu vill jag bara berätta att jag börjat kunna ta mig ut och motionera lite smått! Korta promenader med mamma, orkar lite längre för varje gång! ❤
Idag har jag och mamma haft loppis också och fått sälja lite grejor! 😊
Till middag blev det våran första familje-kräftskiva! Jag, mamma och Jonas ❤ Bara Ronny som saknades! Gott var det iaf!
Vill också tacka min fina kusin Tim som förra veckan fick mig till att prova golf! En sport som jag faktiskt kan och får göra nu när jag inte får hålla på med fysiskt ansträngande sporter med mera. Så nu håller jag på att börja ta Grönt kort, ikväll gick jag faktiskt min första riktiga runda på 9 hål med Tim, moster Marie och Kenneth! :)
Tack för ikväll ❤
Nu ska jag och bror ha lite lördagsmys!
Kram på er ❤
Trackback
RSS 2.0