80-årskalas!

Här kommer bilder från morfars 80-årskalas! :)
 
Morfar öppnade sitt paket som innehöll en tavla på han och hans bror för ca 75 år sedan!
 
Fina mormor & morfar <3
 
 
 
Kusinerna, som faktiskt denna gång lyckades fångas på bild någorlunda bra! ;)
 
Oftast brukar det se ut såhär.. haha!
 
Min mamma, min morfar & mormor och min Moster<3
 
God mat var det också! Hemmagjorda köttbullar, mormors aladåb, lax med räkor, karre med ölsås,
ägg, mjukbröd och massa gott! Till efterrätt blev det hemmagjord cheesecake! Så gott!
 
 
Supermysig dag som senare avslutades med lite innebandy med kusin Tim och hans kompisar
innan vi körde hem till Storuman! :) Jag och Morgan spelade i finkläder, men det gick ju bra ändå! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0