Julklappar!

Jag fick ju massa fina saker i julklapp i år!:)

Av mamma och Ronny fick jag en väst som mamma och Marie (moster) sytt åt mig, en minikvast, broddar, Dirty Dancing 1 & 2, byggsats i trä i form av en uggla, en massagegrej och en dockstation till IPhone/iPad/iPod!:)

Av Morgan fick jag en parfym och trosor!:)

Av Monika (och Wim) fick jag en grön halsduk, en kalender, en liten julgranskula-uggla, ögonskugga & nagellack och äkta gelehallon och kola!:)

Av brorsan fick jag ett jättefint iphoneskal i form av en uggla, ett armband och örhängen i samma tema!;)

Av Cissi fick jag mitt efterlängtade smyckesträd som jag tjatat om!!! Navi fick sig också en leksak av Cissi som hon älskar, en pipande råtta!:)

Av Linda fick jag en diskhandduk med ugglor på!:) Har ingen bild, men den är iaf söt!

Tack allihopa!<3

 


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0