Ännu en lördag på sjukhus.

Igår var en jobbig dag.
Mådde allmänt dåligt både fysiskt och psykiskt och behövde bara få vila och vara ifred. Inatt fick jag sova hela första natten på 2 1/2 vecka på sjukhus, dock med sömntablett, men det var nödvändigt för både kroppen och humöret.
 
Idag har jag legat och kollat på film, bara tagit det lugnt utan massa prover och annat jobbigt.
Vid kvart i 2 knackade det på dörren och in kom Monika, Wim, Oskar och Jesper! Kul att få oväntat besök! <3
 
Vi drog på caféet och fikade lite snabbt och pratade massa kul! :) Fick två tidningar, en plopp och en surisarpåse av dom ( eller ja, antar att det var Monika som kommit på idén och valt lite ;))! Tack så mycket i alla fall för ett riktigt välbehövligt besök, lite läsning & gotta :)
 
Fick ett nytt "smycke" i morse också, ett smycke som jag ska bära så länge jag tar Waran, alltså minst ett halvår från nu. Jättesnygg accessoar tycker jag! Eller? Kommer bli kul att ha en snygg klänning i sommar och måsta ha på sig den här.. Jaja.. Man får väl försöka matcha kanske :O Haha..
I övrigt så har de inte kommit fram till något nytt förutom att jag har en konstig aktivitet i mitt immunförsvar och mitt blod, som förmodligen gör att mina njurar släpper ut för mycket protein. Behandlas nu också för lite för högt kolesterol (?!) och får inflammationshämmande medicin.
 
Operationssåret under armen har läkt bra, men från igår blev smärtan värre och det upptäcktes rodnad, svullnad och värmeökning bak mot ryggen i armhålan. Kan vara risk för att det är en inre blödning, men de ska titta på det nu under kvällen för att bedöma om jag ska få någon annan behandling.
 
Nu middag, ja, pannkaka igen..
Sedan en film och försöka sova bort lite tid så måndag kommer fortare!
Ha en fin helg alla ni som kan!
Kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0