Årets första bilbingo!

Kom just hem från årets första bilbingo i Blattnicksele med bror, Malin och Märta! :) Ingen vinst som vanligt, men jag fick mig ut i alla fall :)
 
Idag har i alla fall varit den första riktiga dagen hemma i min lägenhet! Så skönt att vara hemma, men ändå jobbigt då jag verkligen förstår hur pass lite jag orkar egentligen, och hur mycket hjälp jag behöver.. Jag skulle på jobbet och lämna ett papper, vanligtvis tar det 2 minuter på cykel dit. Idag tog det 10 minuter då jag inte orkar trampa i minsta uppförsbacke och var tvungen att gå. Alldeles skakis och jätteanfådd ett bra tag efteråt. Ett helt dagsverk att bara få sig några hundra meter och efteråt måste jag lägga mig och vila.. Helt sjukt. Men det ska väl bli bättre! Musklerna kommer väl tillbaka så småningom!
 
Blir en tidig kväll ikväll då jag ska på sjukan imorgon för omläggning av såret i armhålan och för att kolla att pk-värdet ligger på en bra nivå. Annars måste Waranmängden och fragminet ändras på! Kommer bli mycket prover nu från början då jag svajar så pass mycket från dag till dag, men hoppas att dom får till det snart :)
 
Godnatt! <3
Kram på er!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0