Goda nyheter!

Äntligen får jag veta något!
Dom hade tydligen befarat att jag hade cancer och det var därför dom opererade ut en bit av en körtel så dom kunde kolla upp det.
 
Provsvaren är nu tillbaka och jag har INTE cancer!! :) Där av allt tissel och tassel och att jag inte har fått veta nånting på en vecka då dom inte vill säga till någon innan dom är absolut säker!
Mamma och Ronny hade fått veta redan att dom trodde det från första början, så nu förstår jag ännu mer varför dom har varit som dom varit! :P
 
Däremot vet dom fortfarande inte vad som egentligen är fel förutom att jag har förstorade körtlar och protein i kisset.
 
Det tyder i alla fall på ganska stora infektioner i kroppen, men dom säger att det är svårt att tyda allt dom ser för att kunna ge en bra behandling.
Ena läkemedlet tar ut det andra tydligen. Men imorgon skulle jag i alla fall få börja på någon sorts behandling, detta såklart utöver behandlingen för blodpropparna som jag redan behandlas för med sprutor och waran.
 
Så två steg fram och ett steg bak har jag kommit mig idag! Huvudsaken inte bakåt! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0