Pepp!

Har haft en trevlig dag med två finbesök!!
Så kul att orka ta emot besök! <3
 
Vid 15 kom superbruden Evelina och hälsade på så vi gick och satt oss i gräset och åt glass nere vid dammen tills klockan blev middag! Vi blev visst väldigt populära av dom små änderna! Finns det mat får man vänner! :)
Tack för pratstunden och peppet du vackra!! <3
 
Efter middagen kom min gamla gymnasieklasskamrat och goda vän och hälsade på! Så himla kul att se Moa och kunna catcha up lite tid och prata massa massa minnen <3
 
 
Hon hade köpt mig världens finaste blomma och ett jättesött krya på dig-kort med tillhörande chokladbit! Så fint, blev alldeles rörd, är inte van att få blommor <3
 
 
Tack för idag ni <3
Tänk vilken tur jag har, som har så fina vänner.
 
Nu klarar jag ännu några dagar till!
Nu ska jag bara mysa ner mig med en film och ett kinderägg och försöka få mig lite sömn inatt!
Kram på er!
<3

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0