"Superwomans med fragminsprutor"

Blir ingen hemgång varken idag eller imorgon heller. Väntar fortfarande på svar från körtlarna.
 
Imorse när läkarna gick ronden så berättade dom att de upptäckt att jag har högt proteinvärde (äggvita) i mitt kiss.
Så nu håller mina njurar på att utredas också.

 

Jag hoppas jag mår bättre än någonsin efter det här är över. Att allt skit bara ramlat bort och jag inte behöver vara sjuk på länge länge länge!!

Det här med sjukhus och hela "sjukgrejen" passar inte riktigt mig. Det är inte jag!!

 

Nu vet jag i alla fall "vad jag gjort för fel." Jag har gjort för mycket, försökt "ta vara på dagarna" så mycket att kroppen har kollapsat.

Jag måste lära mig ta vara på livet.

 

Nu när jag verkligen också förstår att det inte bara är "en förkylning som bara går bort efter ett tag och då är jag frisk sen". Det här är något jag måste tänka på i resten av mitt liv. 

 

Har pratat med en tjej som också kommer från Storuman som fick proppar i ung ålder. Som dessutom har gått på min dansgrupp den här terminen. Vi hade visst mer gemensamt än vad vi trodde.

 

"Superwomans med fragminsprutor" :)

 
Jag kommer fortfarande vara jag.

Det kommer bli bra.. Ibland är det bara jäkligt svårt att vara positiv! Men så småningom :)
<3


Kommentarer
Postat av: Linn

Den här piggar upp mig på dåliga dagar! http://youtu.be/LI3EZaMCW00

2013-06-11 @ 13:18:34
Postat av: Josefin D

Heja Johanna! Starkt av dig, hoppas allt blir bättre och att du slipper vara sjuk i framtiden, väldigt intressant att läsa din blogg även om det bara är "sjuka" du skriver om just nu så är de inspirerande :) Krya på dig å kram!/J

2013-06-11 @ 13:40:52
Postat av: Lisa

Be strong Johanna, du klarar det här ska du se!
Krya på dig vännen, hoppas att vi ses snart och då ska du få en stoooor kram! :)

2013-06-11 @ 18:39:11

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0