Ballen.

Sitter ute och filosoferar på ballen.
Känner mig allmänt sliten och utmattad idag.

Vaknade upp med migränanfall idag då klockan ringde 05 imorse och skulle ha öppning kl 6, så det var bara att kasta i sig migränmedicin, bita ihop och fara dit och öppna restaurangen!
Var där i 2 timmar sedan gick jag hem och skyndade försöka sova!

Vid 13.30 vaknade jag till liv men mår fortfarande inte helt hundra, ögonen gör ondare än vanligt och jag är allmänt slö.

Jag hatar att måsta lyssna på min kropp och ta det lugnt, men hälsan är ju det viktigaste här i livet har jag hört.

Tur att jag har min trogne följeslagare som gör världen lite lite sötare en sån här dag! <3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0