Lördagen!

Jordgubbar till frukost är lyx!!
Dagen igår började med att jag och Linda träffades i gamla stan för lite fotografering och för att gå på antik och secondhand butiker! :)
 
Men först blev det såklart en glass i fina vädret!
Ca 18 grader varmt!! Rena rama sommaren! :)
 
Hittade en väska, ugglor och en fin liten skål som jag visar senare! :)
 
Efter rundturen i Gamla stan åkte vi in på stan och gick i några affärer! Sedan åkte vi på Telefonplan och handlade för middag och gick vidare till lägenheten och lämnade det för att gå ut och fota mig med andra fina väskan mamma har gjort! :)
 
Skyndade oss in igen och lagade mat tillsammans! Taccotårta! :)
Efter maten satt jag och Linda bara och surrade medan Morgan spelade! :)
 
Fick en supersöt inflyttningspresenten av Linda också som hon hittade under dagen på en Secondhand butik! <3 Så fulsöt att jag bara älskar den och blir så glad av den! :)
Den fick ta plats i fönstret :)
Hon tyckte visst att det var någon likhet och ville ge mig den så att jag minns våra roliga stunder ;)
 
 
Tack Linda <3
 
Sedan såg vi film och åt gott och sen följde vi Linda till tunnelbanan då det var dax att börja gå och lägga sig :)
 
Hade en kanondag helt enkelt :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0