Snart framme!

Nu sitter jag och väntar på busstationen i Umeå på bussen mot Storuman!
 
Bussen från Stockholm var proppfull idag igen hela vägen från att vi klev på, så vi är framme mer än en timma tidigare idag igen. Just nu är det helt okej då jag först trodde att jag skulle måsta vänta ända till 06.55 på nästa buss! Men som tur var så behövde jag bara vänta 50 minuter!
Har inte sovit någonting inatt, hatar att folk inte har någon moral och kanske tänker på någon annan än sig själv!
 
Kvinnan framför mig hade ner sättet så långt man kunde ha det, det innebär alltså att jag nästan har luktat på hennes skalle hela vägen.
 
Har inte kunnat böja benen eller ändra ställning på 9 timmar, inte ens kunnat böja mig för att ta upp för att dricka eller någonting, men snäll som man är har jag inte sagt ett ord medan denna kvinna har sussat sött HELA vägen. Men jag är inte bitter ;)
 
Nämen så att..
Jag längtar hem till min säng nu, hoppas på att jag kan få ett eget säte nu på vägen till Storuman! Skulle göra en trött Johanna väldigt glad! :)
 
Har för övrigt haft en mycket fin resa och är väldigt nöjd över helgen! :)
 
Puss&kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0