Typiskt..

Idag är en dag då jag inte går mer än nödvändigt för att gå på toa eller för att äta eller dricka. Jag har sovit i ca 2 timmar under hela natten eftersom jag inte kan ligga ner. Har suttit framåtlutad hela natten och hela dagen. Enda positionen då jag kan andas utan att tappa andan.

Höften har nog hakat fast sig precis som förut så hela jag är sne. Smärta från höft ända upp till nacke. Ena axeln hänger och gör skitont. När jag andas så hugger knivar i hela bröstet och runt höger sida i lunga och revben :(

Det tog mig några minuter för att få mig från sängen och ner till hallen för att låsa upp dörren för Ronny! Ena benet domnade bort så det var lite läskigt. Väl nere så såg jag Navis nya sovställe, i en liten liten väska på skohyllan! Söt! <3
Hon tycker nog att jag är supertråkig som bara sitter stilla hela tiden så hon vill inte ens vara med mig som hon brukar..

I alla fall så hade mamma skickat Ronny att handla åt mig så han kom nyss med det jag hade beställt! Alvedon, dricka, något sött, något surt och något salt, mjölk och Billys pizza som bara går att värma i micron.
Nu är middagen och en liten del av kvällen räddad.
Tack så mycket <3 <3

Nu ska jag fortsätta sitta här i samma position och försöka överleva kvällen med Sex & the City och Supernatural!
Har jag tur hinner jag klämma in lite HIMYM också.

Jag saknar Morgan också!
Hade nog känt mig lite lite bättre om han hade varit här och kunnat gett mig en kram! <3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0