Väskan <3

Måste bara skryta på min fina mamma!
Hon är så duktig och jag älskar min(a) nya väskor som hon gjort!
 
Här är den första som jag har invigt idag i det fina vädret här i Stockholm! :)
Bilden är tagen på Birger Jarlsgatan! :)
 
Just den här väskan är gjord av små "resttyger", och är en av dom första provexemplaren som hon tillverkade.
Det var den som jag blev kär i.
Den är inte perfekt, men den är unik och den kan aldrig göras om även fast man skulle vilja det!
 
 
Gå in på www.fotobrodera.se och håll koll tills väskorna går att köpa! :)
Alla väskor finns i endast ett exemplar och är 100% handgjorda! :)
 
Jag älskar den, tack mamma :)
<3

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0