Anatomy.

Har börjat kolla på Grey's Anatomy för första gången, har hunnit till säsong 3 nu. Ganska roligt då jag faktiskt förstår rätt så mycket, känner mig nästan lite som hemma! Haha.. Dagarna går som på räls annars, det händer inte så mycket, jag gör inte så mycket. Har varit väldigt trött och haft ont i kroppen och varit omotiverad till allt..

Sitter just nu och dricker hallon & lakrits-te i sängen med min fina fina lilla te-bricka framför ett avsnitt Grey's! Funderar lite om allt, what does the fox say?, och allt sånt! :)
Imorgon ska jag få träffa fina Marie och hennes lilla Kewin! ❤ Något att se fram emot!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Joanna Löfdahl

Lite kul, jag har precis börjat kolla på den också! Och också hunnit komma till säsong 3! ^_^

2013-10-08 @ 09:44:01
URL: http://www.frumittilivet.blogg.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0