Lunch & prover.

Har varit i Storuman idag då jag skulle på sjukan för att ta prover 11.30 och lägga om piccen, hann inte så långt då jag haft ont i bröstet och runt insticket i några dagar, så de vågade inte ta några prover ur den. De tog crp för att kolla om jag hade några infektioner och fick en ny tid hos en läkare 14.15.

Medans så fick jag fara och luncha med dom här snyggingarna! ❤
Emelie, Marie och lilla Kewin såklart!

Åkte tillbaka till sjukan men fick inte komma in förrän klockan var 3.
Fick göra EKG och läkaren gjorde lite undersökningar och vänta lite till medan hon ringde till min läkare i Umeå på Njurmedicin. Eftersom jag är "speciell" och har så komplicerad sjukdom så måste dom vara extra försiktig, därför tar allt så lång tid när det väl blir något, mycket väntan..

Crp:t såg ändå bra ut så läkaren godkände provtagningen som skulle göras, så det var ju bra. Kan vara en liten liten inflammation i hjärtmuskeln, men det ska inte vara någon fara. Ska tillbaka på torsdag för att kolla så det inte blir värre bara!
Klockan 17 var jag färdig och fick fara hem!

Nu - Några avsnitt Grey's! 😊
Kram & godnatt!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0