Otur blandat med massor av kul!

Anubis har varit här i Umeå i två dagar nu pga lite missöden! Igår skulle vi på bio och se Captain America. När vi hade sett i ca 40 minuter gick brandlarmet och alla var tvungen att utrymma och brandbilar kom. Vi stod ute i typ 40 minuter.

När bion var klar, en och en halv timma senare än planerat skulle bara Linda & Tord skjutsa hem mig och sedan köra hem tillLycksele. När vi hade kört typ 1km så rasade bilen och vi fick stå och vänta efter bogseringshjälp ute i sommarkläder i 1 timma.. Otursdag alltså! Tur man kan ha roligt ändå! ☺️

Så som fick övernatta, vilket inte gjorde mig nått alls! 😄

Idag håller Tord på laga bilen och jag och Linda hann steka lite i solen och brädan fick hänga med ut på lite finåkning!



Snart är dom färdig och jag ska fara på Scandic för att försöka hinna på föreläsning med Korpen, middag och annat kul! ☺️Skulle vart där klockan 13 men har måstat hjälpa dom med bilen först!

Ha en fin helg!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0