Kalas.

I helgen var det kalas för finaste Nova som fyllde 5 år igår på Nallebjörnens lekland i Lycksele! Stortjejen!❤️
Fick dessutom träffa min fina Anubis, Tord och leka med Felicia! Snabbare 2 1/2 åring får man leta efter, jag var andfådd efter 10 minuter!

När kalaset var slut var det raka vägen mot Umeå igen och middag med massa finfolk innan vi skulle hem till Cissi och Jens för lite mys innan vi gick ut! Var ganska lugnt, for på Coverclub, lyssnade, sjöng och dansade fult till gamla schlagerlåtar och sjöng värdelös karaoke! Trevligt var det iaf!
Tack alla inblandade! ☺️👍

I veckan har jag också redan hunnit träffa dom här fina. Idag gick jag och Evelina på loppis också. Vardagslyx❤️

Nu samlar jag kraft för att fara på gymmet!

Just de.
Har blivit lurad en gång idag också.. Jäkla Anubis! Skrämde livet ur mig! Pucko❤️

Hoppas ni andra har klarat er ifrån dåliga skämt idag!☺️

Kraam!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0