Ljusbehandling.

I måndags fick jag äntligen börja med den efterlängtade ljusbehandlingen för min atopisk dermatit (exem)! :))

Nu har behandlingarna som gjort att jag inte fått göra ljusterapin gått ur kroppen så nu fick jag börja med den i väntan på antikroppsbehandlingen som läkarna krånglar över. I måndags skulle jag göra den, men igår ringde dom och sa att vi skulle avvakta och bara ändra i medicinering för att kolla om något blir bättre utan att behöva göra MabTheran då den kan orsaka andra saker.

Så nu har jag behandling måndag, onsdag och fredagar varje vecka! Började med 10 sekunder, nu är jag snart uppe i 16 tror jag :)) Nu ska exemen bort!

Ha en fin dag och förlåt för ett långt uppehåll! Har haft mycket att göra med bland annat flytt, arbetsträning, hunnit bli dålig igen och även som sagt fått börja med efterlängtade behandlingar! Nu har det lugnat ner sig lite och ska försöka hinna skriva lite! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Har läst allt du skrivit. Å hoppas för allt i världen att det har gått bra. Hur är det idag? Mvh

2016-01-18 @ 08:04:17

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0